Junior Acceptant met commercieel marktonderzoek of ander vraagstuk

Je gaat een styleguide schrijven voor een toffe organisatie

Dit ga je leren

Jij gaat leren om binnen een dynamische organisatie je steentje bij te dragen op het gebied van vormgeving en communicatie. Dit doe je door een styleguide voor het bedrijf op te stellen. Dat is een handboek met richtlijnen voor het uniforme ontwerp van de applicatie van het bedrijf. Daarbij gaat het voornamelijk over het visuele aspect. Het doel is om hiermee de applicatie consistent, herkenbaar, professioneel en makkelijk in gebruik te houden.

Er moet een soort handboek gecreëerd worden op basis van de huidige en gewenste situatie. Het is aan jou om dit op een toegankelijke en heldere manier te schrijven, zodat dit duidelijk is voor zoveel mogelijk werknemers. Uiteindelijk zal de applicatiebeheerder hier het meest mee aan de slag gaan.

Zo ziet jouw dag eruit

Het is belangrijk dat je per dag bekijkt wat de benodigdheden zijn. Je stelt doelen en waar nodig stel je deze doelen bij. Je zal samenwerken met verschillende medewerkers. Dit houdt de dagen afwisselend en dynamisch.

De volgende elementen moeten meegenomen worden in de styleguide:
- Kleurgebruik
- Logo gebruik
- Lettertypen
- Links & knoppen

Verder kunnen ook beeldformaat, taalgebruik en iconen een grote rol spelen.
Wil je daarnaast nog een onderzoek uitvoeren naar de inzetbaarheid van de applicatie en de strategie daarachter? Dan is dat ook zeker mogelijk.

Dit ben jij

-Enige interesse in de verzekeringsbranche
-Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
-Creatief
- Kan werken met verschillende programma's

Over dit bedrijf

Jouw toekomstige werkgever is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. Zij zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. Zij zijn de serviceprovider die werkzaam is tussen de verzekeraars en de financieel adviseurs.

Je komt te werken op een open afdeling. Het team bestaat uit acceptanten, administrateurs, accountmanagers, HR, programmeurs, applicatiebeheerders en een schadebehandelaar. Het bedrijf is 3 jaar actief en heeft 20 werknemers in totaal. De verhouding man/vrouw is 50/50.

Het bedrijf is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.
group
20+ medewerkers
mood
Innovatief en open
local_bar
Dit team loopt vooraan met de ontwikkelingen in de branche