Afstudeerstage strategisch online marketingplan in de modebranche

Je gaat onderzoek doen op marketing en communicatie gebied

Dit ga je leren

De organisatie wil zich graag beter profileren en jij gaat ze daar tijdens jouw afstudeerstage bij helpen. Ze willen graag de naamsbekendheid en zichtbaarheid vergroten.

Binnen de organisatie zijn er verschillende (internationale) opdracht waar je aan kunt werken. Je kan bijvoorbeeld onderzoek zoek doen hoe ze een nieuw loyalty programma kunnen opzetten en hierbij de tevredenheid van de klanten onderzoeken. Daarnaast is de organisatie bezig met het opzetten van een duurzame productielijn. Aan jou de taak om te onderzoeken hoe zij dit het beste naar buiten kunnen communiceren.
Daarnaast is het ook mogelijk om een internationaal onderzoek uit te voren.

Jij krijgt de kans om tijdens jouw afstudeerstage met hun online marketingstrategie aan de slag te gaan. Hierin komen de volgende zaken aan bod:

- Huidige situatie in kaart brengen
- Doelgroep in kaart brengen
- Hoe wil de doelgroep benaderd worden?
- Mogelijkheden op online marketing gebied in kaart brengen (website, SEO/SEA, social media)
- Het schrijven van een adviesplan

Je krijgt veel vrijheid om je eigen ideeën uit te voeren. Samen met je begeleider ga je bekijken welke opdracht het best bij jou past.

Zo ziet jouw dag eruit

Wil jij als afstudeerder een grote rol op je nemen binnen de online marketing? Tijdens je afstudeerstage heb je een frisse blik in het bedrijf doordat je weet wat de trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van online marketing.

Naast je onderzoek werk je 3 dagen mee op de marketing afdeling. Je bent bezig met het schrijven van content voor de webshop, assisteren en organiseren van productfotografie, Up to date houden van de social media, website en blog en help je met het bedenken van creatieve marketingacties.


Grijp jij deze kans?

Dit ben jij

- Kennis van online marketing
- Zelfstandig
- Enthousiast
- Leergierig
- Altijd op zoek naar nieuwe hotspots

Over dit bedrijf

De organisatie is een bekend modemerk in Amsterdam.
Zij hebben als doelgroep de modebewuste vrouw met een boven modaal inkomen. Oftewel de moderne vrouw die wéét wat ze wil en daadwerkelijk eigen keuzes durft te maken. Met een flinke dosis stijl uiteraard.

Amsterdamse nuchterheid met internationale allure; onze opdrachtgever heeft een ferme positie weten te bemachtigen in de Europese modemarkt en heeft met oog op de uitbreiding hiervan een online marketingteam opgesteld.
group
50+ medewerkers
mood
Informeel
local_bar
Groot modemerk